.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح مجتمع دانشگاه آزاد با حضور هاشمي رفسنجاني

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بابل از اعلام آمادگي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام براي حضور در مراسم افتتاح سايت مجتمع دانشگاه آزاد اسلامي گرجي آباد بابل در بهمن ماه جاري خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن قلي‌پور با اشاره به اينكه در زمان حضور اين حضور آقاي رفسنجاني قطعي است، اظهار داشت: اگر به هر دليلي هاشمي رفسنجاني موفق به حضور در مراسم افتتاحيه نشدند جاسبي رئيس دانشگاه آزاد حضور دارند.
وي اضافه كرد: مجتمع بزرگ دانشگاهي گرجي آباد بابل در زميني به مساحت 75 هزارمتر مربع در هفت ساختمان آموزشي، اداري، پژوهشي و دانشجويي احداث شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل درباره مشخصات اين سايت جديد دانشگاهي گفت: ساختمان شماره يك آموزشي و اداري به مساحت 10 هزار مترمربع در پنج طبقه، ساختمان شماره دو آموزشي و اداري به مساحت 7 هزار و 700 مترمربع در پنج طبقه، ساختمان شماره سه با كاربري سلف سرويس، استادسرا، رفاهي استاد و دانشجو به مساحت 3 هزار و 700 مترمربع در دو طبقه است.

وي ادامه داد: همچنين ساختمان مسجد، امور فرهنگي به مساحت 2 هزار و 885 متر مربع در دو طبقه، كتابخانه با كاربري پژوهشي و اداري داراي سه سالن مخزن كتاب و دو طبقه سالن مطالعه به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع، ساختمان شماره شش مجتمع ورزشي و اداري معاونت دانشجويي (سوله با زيربناي 6 هزار و200 مترمربع و محوطه سازي به مساحت 75 هزار مترمربع بنا شده است.

وي درباره جذب نيروهاي جديد با راه‌اندازي سايت مجتمع گفت: در صورت نياز به جذب نيروهاي جديد اقدام مي‌كنيم.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل با بيان اينكه خوشبختانه دانشگاه آزاد در چند سال اخير گسترش خوبي داشته است، افزود: توسعه تحصلات تكميلي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل يكي از برنامه‌هاي مهم براي پيشرفت علمي دانشجويان و علاقه‌مندان به ادامه تحصيل است.
قلي‌پور ادامه داد: در حال حاضر مقطع كارداني و كارشناسي در اين دانشگاه اشباح شده و با جذب تعدادي از اساتيد هيئت علمي براي توسعه تحصيلات تكميلي در دانشگاه اقدام شده است.

وي گفت: با راه‌اندازي سايت مجتمع دانشگاه آزاد اسلامي گرجي آباد بابل مقطع تحصيلات تكميلي نيز گسترش مي‌يابد.
ادامه داد همچنين از افتتاح مركز آموزشي و تحقيقاتي رجه دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل در بهمن ماه سال جاري خبر داد و افزود: اين مجتمع در زميني به مساحت حدود 20 هكتار شامل ساختمان آموزشي و اداري با زيربناي 4 هزار و 700 مترمربع در پنج طبقه داراي آزمايشگاه مربوطه و با تجهيزات كامل، احداث ساختمان كلينيك دامي به مساحت مترمربع، استادسرا به مساحت 380 مترمربع، حصاركشي از نوع فنس حدود 2 هزار و 500 متر طول و 600 متر ارتفاع است.

قلي‌پور افزود: همچنين محوطه‌سازي شامل جدول و كانيو و حدود 6 هزار متر، طول آسفالت حدود 15 هزار مترمربع، احداث فضاي سبز شامل گل كاري و كاشت درختان زينتي به مساحت حدود يك هكتار و كاشت انواع مركبات و ديگر درختان مثمرثمر منطقه به مساحت حدود 12 هكتار، احداث سالن آمفي تئاتر داراي گرمايش و سرمايش از شوفاژ، ايجاد پست برق، حفر سه حلقه چاه، احداث منبع آب از ديگر اقدامات مركز آموزشي و تحقيقاتي رجه است.

قلي‌پور پرورش ماهيان خاويار، زينتي، ماهيان سفيد و بازديد دانشجويان از سراسراستان مازندران و نيز از استان‌هاي همجوار را يكي از ويژگي‌هاي مركز آموزشي و تحقيقاتي رجه عنوان كرد.
وي تصريح كرد: اين مركز هم اكنون در حال بهره‌برداري و دانشجويان رشته كارشناسي و كارشناسي ارشد شيلات در آن مشغول به تحصيل هستند.

دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل داراي 7 هزار و 500 دانشجو در 55 رشته تحصيلي و در مقاطع كارداني، كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري و با150عضو هيئت علمي مشغول فعاليت هستد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.406 seconds.